Η «λέξη» της χρονιάς σύμφωνα με το λεξικό της Οξφόρδης είναι ένα... emoticon
Το emoji που «κλαίει από τα γέλια» Η «λέξη» της χρονιάς σύμφωνα με το λεξικό της Οξφόρδης είναι ένα... emoticon
Η «λέξη» της χρονιάς σύμφωνα με το λεξικό της Οξφόρδης είναι ένα... emoticon
Λονδίνο: Το emoji (φατσάκι) που «κλαίει από τα γέλια» ανακηρύχθηκε η «λέξη της χρονιάς» από την Oxford Dictionaries.
Ο Casper Grathwohl, πρόεδρος του Oxford Dictionaries, εξηγεί πως δεν είναι έκπληξη αυτή η επιλογή, καθώς τα εικονίδια έχουν γεμίσει ένα κενό της επικοινωνίας του 21ου αιώνα, μιας και είναι ευέλικτα, άμεσα και δημιουργούν όμορφο τόνο.
Το εν λόγω emoji είναι το πιο ευρέως χρησιμοποιούμενο στον κόσμο. Η χρήση του αυξήθηκε τέσσερις φορές τον περασμένο χρόνο στο Ηνωμένο Βασίλειο, όπου αντιπροσωπεύει το 20% όλων των εικονιδίων, που χρησιμοποιούνται.
Ο Grathwohl τονίζει πως το «πρόσωπο που κλαίει από τα γέλια» αιχμαλωτίζει μια παιχνιδιάρικη διάθεση και οικειότητα, η οποία αντικατοπτρίζει τον ίδιο τον πολιτισμό των εικονιδίων».
«Ο 'πολιτισμός' αυτός έχει γίνει τόσο δημοφιλής, που μεμονωμένοι χαρακτήρες έχουν αναπτύξει τις δικές τους τάσεις και ιστορίες», προσθέτει.
«Μπορούν να χρησιμεύσουν ως διορατικά παράθυρα μέσω των οποίων μπορεί να δει κανείς τις πολιτιστικές μας ανησυχίες. Γι' αυτό και κρίθηκε σκόπιμο να αντικατοπτριστεί αυτή η εμμονή με τα εικονίδια, επιλέγοντας το συγκεκριμένο ως λέξη της φετινής χρονιάς», καταλήγει.
Το 2012 η λέξη της χρονιάς στις Η.Π.Α ήταν η λέξη «GIF», το 2013 η λέξη «selfie» και πέρσι η λέξη «VAPE.»
Πηγή: news.in.gr / mad.tv
Η «λέξη» της χρονιάς σύμφωνα με το λεξικό της Οξφόρδης είναι ένα... emoticon
Λονδίνο: Το emoji (φατσάκι) που «κλαίει από τα γέλια» ανακηρύχθηκε η «λέξη της χρονιάς» από την Oxford Dictionaries.
Ο Casper Grathwohl, πρόεδρος του Oxford Dictionaries, εξηγεί πως δεν είναι έκπληξη αυτή η επιλογή, καθώς τα εικονίδια έχουν γεμίσει ένα κενό της επικοινωνίας του 21ου αιώνα, μιας και είναι ευέλικτα, άμεσα και δημιουργούν όμορφο τόνο.
Το εν λόγω emoji είναι το πιο ευρέως χρησιμοποιούμενο στον κόσμο. Η χρήση του αυξήθηκε τέσσερις φορές τον περασμένο χρόνο στο Ηνωμένο Βασίλειο, όπου αντιπροσωπεύει το 20% όλων των εικονιδίων, που χρησιμοποιούνται.
«Ο 'πολιτισμός' αυτός έχει γίνει τόσο δημοφιλής, που μεμονωμένοι χαρακτήρες έχουν αναπτύξει τις δικές τους τάσεις και ιστορίες», προσθέτει.
«Μπορούν να χρησιμεύσουν ως διορατικά παράθυρα μέσω των οποίων μπορεί να δει κανείς τις πολιτιστικές μας ανησυχίες. Γι' αυτό και κρίθηκε σκόπιμο να αντικατοπτριστεί αυτή η εμμονή με τα εικονίδια, επιλέγοντας το συγκεκριμένο ως λέξη της φετινής χρονιάς», καταλήγει.
Το 2012 η λέξη της χρονιάς στις Η.Π.Α ήταν η λέξη «GIF», το 2013 η λέξη «selfie» και πέρσι η λέξη «VAPE.»
Πηγή: news.in.gr / mad.tv
Comments
Post a Comment