Mourey: Η σούπερ σταρ του YouTube που «σνομπάρει» το χρήμα

Η Jenna Marbles, γνωστή και ως Mourey, θεωρείται μια από τις πιο επιτυχημένες θηλυκές σταρ του youtube με συνδρομητές που ξεπερνούν τα 15 εκατομμύρια και με προβολές βίντεο που ξεπερνούν τα 2 δισ. Επίσης, διαθέτει 2,1 εκατομμύρια followers στο Vine.

Ωστόσο, αν και οι περισσότεροι σταρ μόλις αρχίσουν να γίνονται επιτυχημένοι αναζητούν σπόνσορες και κυνηγάνε το χρήμα, η Jenna Marbles είναι υπεράνω χρημάτων αρνούμενη κατ' επανάληψη συμφωνίες και χορηγίες που θα της εξασφάλιζαν υψηλά χρηματικά ποσά.

jenna marbles

Η ίδια η Jenna Marbles έχει εξηγήσει τους λόγους που προβαίνει σε μια τέτοια κίνηση.

«Νομίζω ότι με το διαδίκτυο, το πιο σημαντικό πράγμα που έχουμε είναι ότι γίνεσαι ένα πραγματικό πρόσωπο και οι άνθρωποι σε εμπιστεύονται. Οι άνθρωποι εμπιστεύονται ότι όταν βγαίνεις στο YouTube είσαι πραγματικά εσύ. Δουλεύοντας για εμπορικά σήματα και για εταιρείες μπορεί να θεωρείται κάτι εξαιρετικό και πολύ το κάνουν, αλλά εγώ αισθάνομαι ότι με αυτό τον τρόπο γεμίζουν οι τσέπες μου με χρήματα εκμεταλλευόμενη τους ανθρώπους που είναι εκεί για να με δουν».


Αυτό δεν σημαίνει ότι η Mourey δεν βγάζει καθόλου χρήματα και ζει υπό συνθήκες φτώχειας. Η ίδια κερδίζει κάποια χρήματα από τις διαφημίσεις που προβάλλονται πριν από τα βίντεο της.

Η Mourey ανέβασε το πρώτο της βίντεο στο YouTube το 2010 και έκτοτε οι followers συνεχώς αυξάνονται. Το πιο δημοφιλές της βίντεο είναι αυτό με τίτλο «Πώς να ξεγελάσετε τους ανθρώπους κάνοντάς τους να σκεφτούν ότι είστε όμορφοι» το οποίο έχει πάνω από 60 εκατ. προβολές.

Jenna Marbles

Το 2013, οι New York Times εκτίμησαν τα ετήσια έσοδά της στα 346.000 δολάρια.

Η Mourey απολαμβάνει την ανεξαρτησία της με το να έχει αρνηθεί να συνεργαστεί με κάποια εταιρεία και νιώθει πραγματικά ελεύθερη.

«Μου αρέσει η ελευθερία μου», δηλώνει η ίδια. «Μου αρέσει η δημιουργική μου ελευθερία. Μου αρέσει να κάνω τα πάντα, από την αρχή μέχρι το τέλος μόνη μου ... εγώ δεν χρειάζομαι καμία στήριξη της παραγωγής. Ήθελα απλώς να κάνω ανόητα πράγματα στην κρεβατοκάμαρά μου».


Comments

Popular posts from this blog

Εξερράγη iPhone στην τσέπη ανήλικης μαθήτριας

Ο «κρυφός» αρραβώνας του Johnny Depp και το μονόπετρο στο χέρι της Amber Ηeard

ΚΩΣΤΑΣ ΚΟΚΚΙΝΟΣ ΤΡΑΠΕΖΑ ΑΛΦΑ