Νικόλ Αρδανίτου: Η νέα Amy Winehouse;

Νικόλ Αρδανίτου, 21 ετών, επαγγελματίας τραγουδίστρια και μουσικός.

Σπούδασε μουσική στην Αγγλία, στο University of Surrey, το οποίο βρίσκεται στην πόλη Guildford. Το πτυχίο της έχει ως τίτλο music BA, δηλαδή ασχολείται με ό,τι αφορά τη μουσική γενικότερα, καθώς και επίσης performance στο τραγούδι.

Πήρε πιο σοβαρά το τραγούδι στα 16 της χρόνια, όταν άρχισε να εξερευνεί, κυρίως, την ξένη ροκ μουσική. Ταυτόχρονα παρακολουθούσε μαθήματα φωνητικής και κλασσικού τραγουδιού, έτσι ώστε να πάρει το grade 8 δίπλωμα στο τραγούδι. Παράλληλα, παρακολουθούσε τα θεωρητικά μαθήματα, αλλά και μαθήματα πιάνου.

Εκτός από αυτά, είχε μεγάλη αδυναμία στο μουσικό θέατρο γι’ αυτό και πήρε μέρος σε 2 παραστάσεις, τις Mamma Mia και Witches of Eastwick. Όταν μπήκε στο πανεπιστήμιο δηλώνει πως ήταν πολύ περίεργη και ενθουσιασμένη για τις Jazz και Blues μουσική, γι’ αυτό και ξεκίνησε να κατευθύνει το ρεπερτόριό της προς αυτόν το δρόμο. Αγαπάει και παθιάζεται και με τα 3 αυτά είδη μουσικής, γι’ αυτό και της αρέσει να συνδυάζει τα χαρακτηριστικά τους και να τα αναμειγνύει μέσα σε μία μόνο ερμηνεία, με σκοπό να βγάζει ένα καινούριο και ίσως διαφορετικό αποτέλεσμα που να ταυτοποιεί το δικό της στιλ.

Πριν από λίγους μήνες, κυκλοφόρησε το νέο της single και η πρώτη της σύνθεση, “The unspoken”, σε δικούς της στίχους και μουσική, παραγωγή και ενορχήστρωση του Κωνσταντίνου Κούντουρου. Κυκλοφορεί σε YouTube και στο SoundCloud.


Επίσης, εμφανίζεται κάθε Παρασκευή και Σάββατο στην έντεχνη ροκ μουσική σκηνή “Στο Πέραμα”, όπως και επίσης είναι η γυναικεία φωνή στο σχήμα “The Leftovers”, Nicole & the Minions, και “Slightly Offensive”.

Ένας από τους κεντρικούς στόχους της είναι να δημιουργεί τα δικά της τραγούδια και να τα ερμηνεύει, αλλά και να δουλεύει πάνω σε cover songs στο στούντιο. Προς το παρόν, στόχος της είναι η συλλογή των πρωτότυπων της τραγουδιών και η παρουσίασή τους σε live εμφανίσεις, αλλά και στα online media.

Όποιος επιθυμεί να ακούσει original/cover τραγούδια της, μπορεί να ενημερώνεται για ζωντανές εμφανίσεις ή για φωτογραφικό υλικό κάνοντας like στην προσωπική της σελίδα στο Facebook, subscribe στο YouTube channel, και follow στο SoundCloud (όλα κάτω από το όνομα Nicole Ardanitou).

Πώς προέκυψε η ενασχόλησή σου με τη μουσική και συγκεκριμένα με το τραγούδι;
Ανακάλυψα από πολύ μικρή την αγάπη μου για το τραγούδι. Πριν καλά – καλά να μιλήσω σωστά, άρχισα να λέω τα πρώτα μου τραγουδάκια. Στα 11 μου χρόνια μπήκα μέσω μίας οντισιόν στη χορωδία “Διάσταση”, και από εκεί και πέρα ξεκίνησα τα μαθήματα πιάνου, θεωρίας και φωνητικής.

Έχεις κάποια συγκεκριμένη προτίμηση ως προς το είδος της μουσικής που τραγουδάς;

‘Όταν ξεκίνησα τις σπουδές μου άρχισα να έχω ιδιαίτερη αδυναμία στην Jazz και Blues μουσική, παρόλα αυτά όμως δεν θα ταυτοποιούσα το στυλ μου με μόνο ένα είδος μουσικής, καθώς οι επιρροές μου έρχονται από πολλά είδη όπως Rock, Blues, Jazz, Soul και Indie μουσική. Αυτές είναι κυρίως οι προτιμήσεις, μου αλλά μου αρέσει ακόμα περισσότερο όταν τα συνδυάζω μεταξύ τους.

Σπούδασες μουσική στο University of Surrey. Τι σε έκανε να επιλέξεις τη μουσική για πτυχίο, καθώς κι ένα Βρετανικό πανεπιστήμιο για προορισμό;

Επέλεξα τη μουσική γιατί είναι το μόνο πράγμα που μπορώ να φανταστώ ως παντοτινό μου επάγγελμα, και κάτι το οποίο με ενθουσιάζει μόνο και μόνο στην ιδέα. Το ότι επέλεξα ένα Βρετανικό πανεπιστήμιο ίσως να αιτιολογείται από την κλίση μου προς το ξένο τραγούδι, αλλά και από τα μαθήματα αγγλικών που παρακολουθούσα εδώ και πολλά χρόνια.

Εκτός από το τραγούδι, σε ενδιαφέρει και το μουσικό θέατρο. Έχεις σκεφτεί ποτέ να ασχοληθείς επαγγελματικά με αυτό;

Αγαπώ πολύ το μουσικό θέατρο και απολαμβάνω να παίρνω μέρος, αλλά και να παρακολουθώ παραστάσεις. Αν μου παρουσιαστεί κάποια τέτοια ευκαιρία που θα πίστευα πως μπορώ να την υποστηρίξω και να τη φέρω εις πέρας, τότε ναι εννοείται πως θα το έκανα!

Πριν από λίγους μήνες, κυκλοφόρησε και το πρώτο προσωπικό σου single, με τίτλο «The Unspoken». Το συγκεκριμένο τραγούδι αποτελεί δική σου μουσική παραγωγή, όπως επίσης έχεις γράψει και τους στίχους. Πες μας λίγα λόγια για το τραγούδι και για αυτή την πρώτη σου απόπειρα ως μουσικοσυνθέτης και στιχουργός. Πως αισθάνεσαι για αυτό;

Το “The Unspoken” όπως πολύ σωστά είπες είναι η πρώτη μου προσωπική σύνθεση (στίχους και μουσική), σε ενορχήστρωση και παραγωγή του πολύ καλού μου συνεργάτη Κωνσταντίνου Κούντουρου. Άρχισα να γράφω τους στίχους χωρίς κάποιον ιδιαίτερο στόχο όταν ήμουν στο 3ο έτος τον σπουδών μου και η αϋπνία πήγαινε σύννεφο! Το μόνο που ήθελα ήταν να βγάλω όλα όσα είχα μέσα μου καθώς ήξερα πως μόνο ο εαυτός μου μπορούσε να μου βρει μια διέξοδο. Όλοι οι στίχοι που έγραψα και γράφω μέχρι τώρα είναι βγαλμένοι μέσα από δικές μου σκέψεις, μονολόγους και εμπειρίες. Όταν άκουσα το τραγούδι μου για πρώτη φορά στο YouTube αλλά και σε μερικές ραδιοφωνικές εκπομπές ένιωσα απίστευτα περήφανη, ολοκληρωμένη, άλλα και σίγουρη πως αυτό είναι που θέλω να κάνω για όλη μου τη ζωή. Ομολογώ πως πήρα πάρα πολύ καλά σχόλια για το τραγούδι αυτό, από πολύ κόσμο, και αυτό μου έδωσε ακόμη περισσότερη χαρά, δύναμη και πίστη.


Αυτό το διάστημα με τι ασχολείσαι; Πού μπορεί να σε ακούσει και να σε συναντήσει ο κόσμος;

Εδώ και 5 μήνες περίπου εμφανίζομαι στην Έντεχνη Ροκ σκηνή “Στο Πέραμα” παρέα με αρκετούς αξιόλογους μουσικούς – Γιώργος Γεωργαλλέτος, Στέφανος Γεωργιάδης, Βύρωνας Πότσος, Αντώνης Γεωργίου, Σπύρος Αριστείδου, Γιάννης Λουκά, Κλιφ Κλεοβούλου – κάθε Παρασκευοσάββατο. Εμφανίζομαι επίσης περιστασιακά με την μπάντα “Nicole & the minions” – Γιώργος Μορφίτης, Κρίστοφερ Καφκαλιάς, Ρόδος Παναγιώτου – όπου παίζουμε Funk, Motown, Blues μουσική, αλλά και με την μπάντα “The Leftovers” – Νικόλας και Ραφαέλος Γενεθλίου, Κλιφ Κλεοβούλου, Γιάννης Λουκά, συνδυάζοντας Rock, Blues και Jazz σε ένα πρόγραμμα.

Θα εμφανιστούμε μαζί με άλλα συγκροτήματα στο Limassol Marathon στις 29 Μαρτίου, όπου θα πραγματοποιηθεί στο μόλο Λεμεσού για φιλανθρωπικό σκοπό.

Ένας εύκολος τρόπος που μπορεί επίσης να με βρει ή να με ακούσει ο κόσμος είναι στα διάφορα social media όπως κάνοντας like στο δικό μου personal page, subscribe στο ΥouΤube account μου, και follow στο Τwitter και SoundCloud.

https://soundcloud.com/nicole-ardanitou
https://www.facebook.com/nicole.musicardanitou
https://twitter.com/NArdanitou

 Τι να περιμένουμε από την Νικόλ Αρδανίτου στα επαγγελματικά στο άμεσο μέλλον; Ετοιμάζεις κάτι καινούργιο;

 Πλέον ο στόχος μου είναι να δημιουργήσω κάτι πιο ολοκληρωμένο αλλά και εναλλακτικό. Να περιμένετε μια συλλογή δικών μου τραγουδιών που ήδη συνθέτω, διάφορες εμφανίσεις αλλά και κάτι διαφορετικό που πρόκειται να σας εκπλήξει.

 Ποια είναι η πολυτιμότερη συμβουλή που δέχτηκες μέχρι στιγμής;

Πάντα να προσπαθώ να βγαίνω εκτός του “comfort zone” μου και να εκπλήσσω τον ίδιο μου τον εαυτό. Να σοκάρω τον εαυτό μου δοκιμάζοντας τον σε δύσκολες και πρωτόγνωρες καταστάσεις, γιατί μετά όλα θα φαίνονται πολύ πιο γνώριμα και εύκολα!

Θα μπορούσες να φανταστείς τον εαυτό σου να ασχολείται με κάτι άλλο εκτός από τη μουσική; Αν ναι.. Τι θα ήταν αυτό;

Όχι, δε θα μπορούσα να φανταστώ τον εαυτό μου σε κάτι άλλο γιατί δεν υπάρχει κάτι που να αγαπώ περισσότερο όσο το τραγούδι, όπως ούτε επίσης να με εκφράζει με τον ίδιο τρόπο όπως η μουσική.

Στον ελεύθερο σου χρόνο με τι σου αρέσει να καταπιάνεσαι;

Γυμναστική, κινηματογράφο, εκδρομές, εξερεύνηση νέων ειδών μουσικής και τραγουδιών. Επίσης, να περνάω χρόνο με τους δικούς μου ανθρώπους, βγαίνοντας για φαγητό και για χορό.

Ποιο είναι το αγαπημένο σου τραγούδι-μουσικό κομμάτι;

Αυτή είναι μία πάρα πολύ δύσκολη ερώτηση που μου κάνουν συχνά. Αγαπώ πολλά (και αντιφατικά θα έλεγα) τραγούδια για διαφορετικούς λόγους. Μπορώ να σου πω αυτό με το οποίο έχω κολλήσει αυτό το διάστημα. Το “Withdraw” της Kimbra.

Αν έχεις κάποιο μουσικό πρότυπο, ποιο είναι αυτό και γιατί;

Έχω αρκετά μουσικά πρότυπα που με εμπνέουν και με επηρεάζουν, χωρίς να τα μιμούμαι. Amy Winehouse, Florence and the Machine, Kimbra, Hiatus Kaiyote, Melody Gardot, London Grammar, Daughter.

 Ποιο είναι το μότο ζωής σου;

“The goal isn’t to live forever. The goal is to create something that will.”

 Ποιος είναι ο χειρότερος σου φόβος;

 Η στασιμότητα.

Ποιο είναι το μεγαλύτερο σου πάθος;

Η μουσική, η δημιουργία και το τραγούδι, είναι το αξεπέραστο μου πάθος.

 Τι θα ήθελες να κάνεις που δεν έχεις κάνει ακόμη;

Πάααααρα πολλά πράγματα! Εκτός από τους μουσικούς μου στόχους – να ταξιδέψω σε όλο τον κόσμο, να κάνω ελεύθερη πτώση, να μάθω τουλάχιστον ένα θαλάσσιο σπορ, γενικότερα ό,τι αφορά περιπέτεια/αδρεναλίνη.

Τι θεωρείς ευλογία και τι κατάρα;

Θεωρώ ευλογία την οικογένεια, τους φίλους και την αμοιβαία αληθινή αγάπη. Κατάρα για εμένα είναι η μοναξιά, η κενότητα και η ματαιοδοξία.

Γιατί μας αρέσει η Νικόλ Αρδανίτου στην “άλλη άποψη”;

Η Νικόλ Αρδανίτου μας αρέσει στην άλλη άποψη γιατί έχει τη δική της άποψη! Είναι νέα, φρέσκια, με όρεξη και πάθος για τη μουσική. Βασικότερος λόγος που μας αρέσει;; Δεν είναι σαν όλους τους άλλους! Η φωνή της μαγεύει. Η μουσική της καθηλώνει και οι στίχοι της ανατριχιάζουν πλήθη! Καλή επιτυχία σε ό,τι κάνεις Νικόλ. Είμαστε βέβαιοι πως όπως σε εκτιμήσαμε σαν καλλιτέχνιδα εμείς, θα το κάνουν κι άλλοι τόσοι. Γιατί σου αξίζει!

Από: Χαρίκλεια Γιάγκου | Βαρνάβας Τιμοθέου | Ζένια Μαμαλέτου*
*Φοιτήτρια Πολιτικών Επιστημών- Πανεπιστήμιο Κύπρου
*Φοιτητής International Politics -Manchester Metropolitan University
*Φοιτήτρια Journalism – University of Salford

Comments

Popular posts from this blog

Εξερράγη iPhone στην τσέπη ανήλικης μαθήτριας

Ο «κρυφός» αρραβώνας του Johnny Depp και το μονόπετρο στο χέρι της Amber Ηeard

ΚΩΣΤΑΣ ΚΟΚΚΙΝΟΣ ΤΡΑΠΕΖΑ ΑΛΦΑ