Τέλος εποχής, Γιαννάκη Ομήρου από την Προεδρία της ΕΔΕΚ

ΔΗΛΩΣΗ ΠΑΡΑΙΤΗΣΗΣ ΤΟΥ ΠΡΟΕΔΡΟΥ ΤΟΥ Κ.Σ. ΕΔΕΚ ΓΙΑΝΝΑΚΗ Λ. ΟΜΗΡΟΥ

Ανακοινώνω ότι με επιστολή μου προς τα μέλη του Πολιτικού Γραφείου του Κ.Σ. ΕΔΕΚ ημερομηνίας 13.1.2015 έχω υποβάλει την παραίτηση μου από τη θέση του Προέδρου του Κινήματος.

Οι λόγοι για την παραίτηση μου εκτίθενται στην επιστολή προς τον Αναπληρωτή Πρόεδρο και τα μέλη του Πολιτικού Γραφείου του Κ.Σ. ΕΔΕΚ την οποία και δίνω στη δημοσιότητα.

Θέλω να ευχαριστήσω από τα βάθη της καρδιάς μου τον κόσμο της ΕΔΕΚ για την στήριξη και την εμπιστοσύνη του όλα τα χρόνια παρουσίας μου στην ηγεσία του Κινήματος.

Θα εξακολουθήσω να βρίσκομαι στην υπηρεσία του λαού μας για εθνική δικαίωση και κοινωνική προκοπή αφοσιωμένος αμετακίνητα στη σοσιαλιστική  δημοκρατική ιδεολογία.

Αυτή είναι η μόνη δήλωση στην οποία προβαίνω επί του θέματος. Δεν θα προβώ σε οποιαδήποτε άλλη δήλωση.

Ολόκληρη η επιστολή παραίτησης του Γιαννάκη Ομήρου ... >




Comments

Popular posts from this blog

Εξερράγη iPhone στην τσέπη ανήλικης μαθήτριας

Ο «κρυφός» αρραβώνας του Johnny Depp και το μονόπετρο στο χέρι της Amber Ηeard

ΚΩΣΤΑΣ ΚΟΚΚΙΝΟΣ ΤΡΑΠΕΖΑ ΑΛΦΑ