Με 30.000 υπογραφές άλλαξαν το «Τέλειο Σώμα» της Victoria's Secret σε «Ένα Σώμα για κάθε Σώμα»

Απαίτησαν την απολογία από την εταιρεία και τον τερματισμό του συγκεκριμένου Σλόγκαν.

Οργή για τη νέα διαφημιστική καμπάνια της Victoria's Secret

Χαμός στα social media: Με 30.000 υπογραφές οι διαμαρτυρόμενες κοπέλες, νίκησαν το «Τέλειο Σώμα», το σλόγκαν της νέας διαφήμισης της Victoria's Secret.

H εταιρεία εσωρούχων Victoria's Secret είχε γεμίσει τις βιτρίνες των καταστημάτων της με μια φράση που πλήγωσε πολλές γυναίκες, οι οποίες αμέσως αντέδρασαν στο Internet.

Η Victoria's Secret είχε κυκλοφορήσει μια φωτογραφία τριών μοντέλων με τη λεζάντα «Το Τέλειο Σώμα». Οι γυναίκες φωτογραφίζονταν έξω από το κατάστημα με φόντο την επίμαχη αφίσα και ανέβαζαν τη φωτογραφία στα social media, ενώ μαζεύτηκαν χιλιάδες ηλεκτρονικές υπογραφές εναντίον της διαφημιστικής καμπάνιας.

Όταν πλέον οι υπογραφές έφτασαν τις 30.000, η εταιρεία αναγκάστηκε να μετονομάσει την καμπάνια της από «Το Τέλειο Σώμα» (The Perfect Body) σε «Ένα Σώμα για κάθε Σώμα (A Body For Every Body)!

Οι 3 κοπέλες που ξεκίνησαν τη διαμαρτυρία είναι, η Frances Black, η Ελληνίδα Γαβριέλλα Κουντουρίδης και η Laura Ferris, όλες από το Ληντς της Μεγάλης Βρετανίας.

Οι διαμαρτυρόμενες έδειξαν ενθουσιασμένες από την αλλαγή. «Πιστεύουμε ότι αυτή η αλλαγή αντικατοπτρίζει ένα πιο υγιές μήνυμα. Ωστόσο, περιμένουμε από την εταιρεία να απολογηθεί και να αλλάξει όλες τις διαφημίσεις που είναι αναρτημένες στα καταστήματα ακόμα με την επιγραφή «Το Τέλειο Σώμα». Μέχρι τότε, θα συνεχίζουμε να μαζεύουμε υπογραφές», σχολίασαν οι τρεις δημιουργοί της σελίδας στο change.org

kapouti.com Αστέρω Ζ.


Αυτούσια η επιστολή:

To: 
Victoria's Secret 
Harriet Robinson, Victoria's Secret UK 
Lisa Kruger, Victoria's Secret Canada 
Sharen Jester Turney, Victoria's Secret (CEO) 
We would like Victoria’s Secret to apologise and take responsibility for the unhealthy and damaging message that their wording ‘The Perfect ‘Body’’ sends out to society about women’s bodies and how they should be judged. These words are featured in your new advertising campaign for your range of bras Body.

We would like Victoria’s Secret to change the wording on their advertisements for their bra range Body, to something that does not promote unhealthy and unrealistic standards of beauty, as well as pledge to not use such harmful marketing in the future.
Sincerely, 
[Your name]



kapouti.com Αστέρω Ζ.

Comments

Popular posts from this blog

Εξερράγη iPhone στην τσέπη ανήλικης μαθήτριας

Ο «κρυφός» αρραβώνας του Johnny Depp και το μονόπετρο στο χέρι της Amber Ηeard

Η ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΙΑΤΙΚΗ ΜΑΓΕΙΑ ΣΤΙΣ ΒΙΤΡΙΝΕΣ ΤΟΥ ΠΑΡΙΣΙΟΥ