Τι είπε σε συνέντευξή της η Έλενα Παπαρίζου για την πρόταση γάμου: «Ήταν σαν ένα παραμύθι»

«Ήταν σαν ένα παραμύθι»
Η Έλενα Παπαρίζου δήλωσε σε πρόσφατη τηλεοπτική της συνέντευξη πως είναι ερωτευμένη και έτοιμη για γάμο και παιδιά. Παράλληλα, τόνισε πως έχει δυο πατρίδες, την Ελλάδα και τη Σουηδία, μίλησε για το θέμα της ομοφοβίας και τους κινδύνους του Internet. Δείτε ένα απόσπασμα από όσα είπε στην Αφροδίτη Γραμμέλη και την εκπομπή «Joy It’s Inside You».

Για την πρόταση γάμου
«Θα σου πω το εξής: δεν έχω ακριβώς βαρεθεί όταν με ρωτάνε πότε θα παντρευτώ. Έχω βαρεθεί, όμως, να λέω πως δεν ξέρω. Θα έρθει η στιγμή που θα γίνει, αυτό είναι το μόνο σίγουρο. Πιο παλιά δεν το πολυσκεφτόμουν, δεν το είχα τόσο ρομαντικό στο κεφάλι μου. Τώρα, όταν έγινε η πρόταση γάμου, ήταν σαν ένα παραμύθι, όμορφο πολύ και το έχω σκεφτεί πολύ ρομαντικά. Δεν είχα ποτέ μια συγκεκριμένη εικόνα για το πώς θα είναι π.χ. το νυφικό μου. Το μόνο σίγουρο είναι πως θέλω να τον παντρευτώ αυτόν τον άνθρωπο».

Για το αν θέλει να κάνει παιδιά
«Ναι, και βέβαια θέλω να κάνω παιδιά, θα ήταν μεγάλη μου χαρά, είναι ωραία. Μόνο ότι γεμίζει ένα σπίτι με χαρά και φωνές και σου δίνουν ενέργεια, μου φτάνει, είναι πολύ ωραίο».

Για το αν νιώθει περισσότερο Ελληνίδα ή Σουηδέζα
«Η βάση μου είναι η Ελλάδα, αλλά τον τελευταίο χρόνο πηγαινοέρχομαι. Έχω δυο πατρίδες, έχω γεννηθεί και μεγαλώσει στη Σουηδία, ο κόσμος το έχει ξεχάσει αυτό. Τις περισσότερες φορές νιώθω στην Ελλάδα πως είμαι Σουηδέζα, γιατί πάντα λέγανε «η Σουηδέζα», έτσι με χαρακτηρίζανε».

Για το θέμα της ομοφοβίας
«Πρέπει να ξεπεραστεί με γνώση. Αν τύχει κάποιος και μου πει πως «το παιδί μου δεν θέλω να είναι ομοφυλόφιλος», θα του πω πως κάνει λάθος. Όταν εγώ με τον συντροφό μου επιλέγω να κάνω παιδί, δεν μπορώ να αποφασίσω με τι σeξουαλικότητα θα γεννηθεί το παιδί μου. Το παιδί γίνεται από αγάπη και [για] εγωιστικούς λόγους, θα έχω απαίτηση αν θα είναι ομοφυλόφιλος ή όχι; Μου κάνει παράλογο αυτό το πράγμα».

Δείτε ένα απόσπασμα από τη συνέντευξή της:



E-Radio.gr
kapouti.com Αστέρω Ζ.

Comments

Popular posts from this blog

Εξερράγη iPhone στην τσέπη ανήλικης μαθήτριας

Ο «κρυφός» αρραβώνας του Johnny Depp και το μονόπετρο στο χέρι της Amber Ηeard

ΚΩΣΤΑΣ ΚΟΚΚΙΝΟΣ ΤΡΑΠΕΖΑ ΑΛΦΑ