Οι Σκέψεις και τα συναισθήματα της Ρένας

Η ανάρτηση της Ρένας στο FB.
Ρένα Χόπλαρου
Πρώτες σκέψεις και συναισθήματα:

- Το ποσοστό της αποχής δείχνει ότι το πολιτικό μας σύστημα έχει πρόβλημα, έχει σχεδόν αποτύχει. Αυτό όμως δεν αναιρεί την ευθύνη των πολιτών που δεν δείχνουν πρόθεση να το αλλάξουν μέσω της δημοκρατικής διαδικασίας.

- Ο ΔΗΣΥ είναι ο αδιαμφισβήτητος νικητής των εκλογών, παρά τις δίκαιες και άδικες κριτικές που δέχτηκε. Επιβραβεύτηκε η υπεύθυνη στάση του στην οικονομία και το Κυπριακό και του δόθηκε μήνυμα να συνεχίσει για τις αλλαγές που χρειάζεται η Κύπρος.

- Ο ανταγωνισμός λαϊκισμού ανάμεσα στα κόμματα του "Κέντρου" δεν οδήγησε σε διεύρυνση των ποσοστών τους, μόνο που έγινε μοιρασιά της "πίτας" σε περισσότερα "στόματα".

- Το πρόβλημα που προέκυψε με την ψήφο των Τουρκοκυπρίων ήταν μια, από πολλές απόψεις, αρνητική εξέλιξη που θα έπρεπε να είχε αποφευχθεί. Έγραψα κάτι για αυτό νωρίς το απόγευμα. Ανησυχώ ότι μπορεί να έχει απρόβλεπτες συνέπειες. Δεν θα βοηθήσει ούτε η υποτίμηση ούτε η υπερτίμηση του προβλήματος. Η κυβέρνηση έχει την ευθύνη να διερευνήσει τις κατηγορίες, να εξηγήσει τι ακριβώς έγινε, και, αν υπάρχουν ευθύνες για σοβαρά λάθη και παραλείψεις, να αποδοθούν. Από την άλλη μεριά, ας υπάρξει προσοχή με τις γενικεύσεις και τις υπερβολές, δεν θα ωφελέσουν σε τίποτα.

- Στην Αθήνα μάλλον βγαίνει ο Γιώργος Καμίνης και βέβαια στη Θεσαλλονίκη ο Γιάννης Μπουτάρης. Θα έλεγα ότι η αγαπημένη μου Ελλάδα έχει ελπίδα, αλλά όταν η Χρυσή Αυγή, παρά τις φετινές αποκαλύψεις, είναι πια τρίτο κόμμα, η αισιοδοξία απαγορεύεται.


- Δεν έχω πλήρη εικόνα των πανευρωπαϊκών αποτελεσμάτων. Αν όμως ισχύουν όσα πληροφορούμαι για Γαλλία, Αυστρία και άλλες χώρες (σε συνδυασμό με το αντισημιτικό έγκλημα στο Βέλγιο), τα σύννεφα πάνω από την ήπειρο είναι κατάμαυρα.

Τέλος, σχετικά με τα δικά μου αποτελέσματα, είμαι όπως και το πρωί: Χαρούμενη για όλα όσα έφερα στη δημόσια συζήτηση. Ευγνώμων για όσα έμαθα από τους ανθρώπους με τους οποίους μίλησα. Θα είμαι εδώ και θα συνεχίσουμε να αγωνιζόμαστε μαζί για να αλλάξουμε ό,τι δεν αξίζει...

Φοβόμουν το jet lag, αλλά οι αγκαλιές των παιδιών της τάξης μου έκαναν ομαλή τη μετάβαση από την προεκλογική στο σχολείο.
Χτες, 6.408 πολίτες που ψήφισαν ΔΗΣΥ επέλεξαν να τιμήσουν την πολιτική μου πρόταση δίνοντάς μου τον ένα από τους δύο σταυρούς τους, μέσα σε ένα, κατά γενική ομολογία, πολύ ισχυρό ψηφοδέλτιο.
Ο δικός μου τρόπος να πω ευχαριστώ είναι να συνεχίσουμε μαζί την προσπάθεια που ξεκινήσαμε. Για την έξοδο από την κρίση, για τη λύση του Κυπριακού. Για να δώσουμε πίσω στη Δημοκρατία το καλό της όνομα.

facebook.com/choplarourena

Comments

Popular posts from this blog

Εξερράγη iPhone στην τσέπη ανήλικης μαθήτριας

Ο «κρυφός» αρραβώνας του Johnny Depp και το μονόπετρο στο χέρι της Amber Ηeard

Η ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΙΑΤΙΚΗ ΜΑΓΕΙΑ ΣΤΙΣ ΒΙΤΡΙΝΕΣ ΤΟΥ ΠΑΡΙΣΙΟΥ