Mila Kunis: Το «μαύρο πρόβατο» της οικογένειας που έγινε… «Μαύρος Κύκνος»

«Μια καριέρα στο Hollywood είναι σαν ένα παιχνίδι ντάμας παρά μια παρτίδα σκάκι…»!
Mila Kunis  MILA KUNIS ... Στις 14 Αυγούστου του 1983, στη μικρή πόλη Chernivts της Ουκρανίας γεννήθηκε η Milena Markivna Kunis.
MILENA [MILA]
Είκοσι οχτώ χρόνια μετά, η κατά πολλούς άξια διάδοχος της Anjelina Jolie ζει στο Hollywood, κάνει μιας διεθνούς φήμης καριέρα ενώ θεωρείται μία από τις πλέον σέξι γυναίκες στον κόσμο. Σε συνέντευξη που παραχώρησε στην «Daily Mail» μίλησε για τη ζωή της, για την οικογένειά της καθώς και για τον ρόλο της στον «Μαύρο Κύκνο». Μίλησε επίσης για τη στενή φιλία που τη δένει με την Natalie Portman ενώ αποκάλυψε ότι ο σκηνοθέτης Darren Aronofsky, της έδωσε τον ρόλο μέσω... iChat. Άνοιξα τον υπολογιστή μου και είδα ένα μήνυμα από τον σκηνοθέτη που έγραφε “Είσαι έτοιμη να το κάνεις;”».
Μετακόμισε με την οικογένειά της το 1991 στο Los Angeles, όταν ήταν μόλις εννέα ετών. Στα 14 της, η Kunis κέρδισε τον πρώτο της ρόλο στο πλευρό του Ashton Kutcher στο «That ’70s Show» κι αυτό… γιατί δεν αποκάλυψε την πραγματική ηλικία της. 

Μίλησε και για τη συμμετοχή της στο ψυχολογικό θρίλερ «Black Swan» και στον εξοντωτικό κόσμο του επαγγελματικού μπαλέτου. Προκειμένου να είναι σε τέλεια φόρμα κι εντελώς πειστική στον ρόλο της η ηθοποιός λέει: «Έχασα 10 κιλά μέσα σε πέντε μήνες και τα πήρα όλα μέσα σε πέντε μέρες. Είχα προπόνηση τέσσερις ώρες την ημέρα, επτά ημέρες την εβδομάδα, για επτά μήνες, έχω εξαρθρώσει τον ώμο μου ενώ είχα παντού σημάδια, αλλά αυτή είναι μια ευκαιρία που πολύ σπάνια έρχεται στη ζωή σου! Μια καριέρα στο Hollywood είναι περισσότερο σαν ένα παιχνίδι ντάμας από μια παρτίδα σκάκι…

Δεν μπορώ καν να περιγράψω με λόγια πόσο ανταγωνιστικός είναι ο κόσμος του επαγγελματικού μπαλέτου! Εργάζονται ολόκληρη τη ζωή τους για να προσπαθήσουν να επιτύχουν την τελειότητα που είναι αναπόφευκτα αδύνατο, με την καριέρα τους να τελειώνει στα 35, στην καλύτερη περίπτωση! Νομίζω ότι είναι ο λόγος που ανταγωνίζονται τόσο σκληρά. Το μπαλέτο είναι ένας αυτόνομος κόσμος και οι μπαλαρίνες είναι μοναδικά πλάσματα.

Αναφερόμενη στη σημασία του χρήματος στη ζωή της η όμορφη ηθοποιός είπε: «Όταν ήμουν επτά και ήρθαμε στην Αμερική, ήμασταν πολύ - πολύ φτωχοί. Ακόμη κι αν κέρδιζα χρήματα από την ηλικία των εννέα ετών κάνοντας τηλεοπτικές διαφημίσεις, ανατράφηκα φτωχικά. Οι γονείς μου θέλοντας να με προστατεύσουν έβαζαν όλα τα χρήματα που κέρδιζα στην τράπεζα. Τα λεφτά όμως δεν με ένοιαζαν τότε και ακόμα δεν με ενδιαφέρουν. Ο πατέρας μου είναι μηχανικός. Η μητέρα μου καθηγήτρια φυσικής. Ο αδερφός μου επιστήμονας. Εγώ είμαι η κόρη που κερδίζει τα πολλά λεφτά χωρίς όμως να κάνει τίποτα… Η οικογένειά μου πιστεύει ότι η δουλειά μου είναι παράλογη… Είμαι το μαύρο πρόβατο της οικογένειας.»

Όσον αφορά στο αντίθετο φύλο, η Mila αποκάλυψε πως της αρέσουν οι άντρες με αυτοπεποίθηση, ενώ είπε πως ακόμα δεν καταλαβαίνει γιατί την θεωρούν όλοι σέξι!
Η Mila είχε σχέση για οχτώ ολόκληρα χρόνια με τον ηθοποιό του «Μόνος στο σπίτι», Macaulay Culkin. «Στα 18 νόμιζα ότι θα κρατούσε για πάντα», είπε για την σχέση της με τον Culkin αποκαλύπτοντας ότι ακόμα είναι πολύ καλοί φίλοι.
mila kunis and macaylay culkin
Culkin chowing down on a slice.
Macaulay Culkin 33
Πλέον όμως είναι με τον Ashton Kutcher τον οποίο "έκλεψε" από την Ντέμι Μουρ.
Ashton Kutchen and Demi Moore
Πρόσφατα δήλωσε ότι με τον Ashton είναι πολύ ευτυχισμένοι μαζί και θα ήθελαν να κάνουν οικογένεια και παιδιά μαζί.
Άφησε να νοηθεί ότι τα σχέδια τους για τη χρονιά που μας έρχεται, το 2014, θα αρραβωνιαστούν..
Is marriage on the cards? Ashton Kutcher is reportedly preparing to propose to Mila Kunis after almost two years of dating
Ashton Kutcher and Mila Kunis
ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ.kapouti

Comments

Popular posts from this blog

Εξερράγη iPhone στην τσέπη ανήλικης μαθήτριας

Ο «κρυφός» αρραβώνας του Johnny Depp και το μονόπετρο στο χέρι της Amber Ηeard

ΚΩΣΤΑΣ ΚΟΚΚΙΝΟΣ ΤΡΑΠΕΖΑ ΑΛΦΑ