Έκοψε τα αυτιά της για να μοιάζει με ξωτικό!

Η Melynda Moon από τον Καναδά πιστεύει πως προέρχεται από έναν άλλο κόσμο, εκεί που ζουν ξωτικά και νεράιδες.

Θεωρεί πως ήταν νεράιδα στην προηγούμενη ζωή της και για να ταιριάζει πιο πολύ η εμφάνισή της σε αυτά που πιστεύει, υποβλήθηκε σε επέμβαση στα αυτά, κατά την οποία έκοψε και αναδιαμόρφωσε το πάνω μέρος τους ώστε να είναι μυτερά και να θυμίζουν... ξωτικό!
Για την επέμβαση η 23χρονη πλήρωσε 300 ευρώ για την 2ωρη επέμβαση, η οποία πιστεύει πως της επιτρέπει να συνδεθεί και πάλι με τη μυθική πλευρά της.
«Τα μυτερά αυτιά είναι το πιο αξιαγάπητο χαρακτηριστικό, μου φαίνονται πολύ κομψά», λέει η Melynda, που εργάζεται ως μοντέλο.
«Η έμπνευσή μου προήλθε από τον Άρχοντα των δαχτυλιδιών, τα μακριά μαλλιά, τα φορέματα και η εγγύτητα στη φύση», συνεχίζει, σύμφωνα με τη Daily Mail.


«Πάντα ήμουν πολύ κοντά στη φύση. Όταν ανακάλυψα πως μπορούσα να κάνω μυτερά τα αυτιά μου, ήμουν πιο σίγουρη από ποτέ πως τα ήθελα. Μου αρέσουν τα ξωτικά λόγω της αθωότητας, της κομψότητάς του και του ελεύθερου πνεύματός τους. Είναι σύμβολα αγάπης και γέλιου».
Για την επέμβασή της λέει πως ένιωθε κάπως άβολα την επόμενη μέρα καθώς τα αυτιά της πρήστηκαν πολύ και την έκαιγαν. «Αλλά το άξιζε εντελώς», προσθέτει.
Η Moon είχε εμμονή με όλα τα μυθικά πράγματα από τότε που ήταν παιδί. Ως έφηβη χρησιμοποιούσε makeup και έβαφε τα μαλλιά της για να μοιάζει με ξωτικό και στις φωτογραφίες της χρησιμοποιούσε το Photoshop για να κάνει τα αυτιά της να δείχνουν μυτερά.
«Το μόνο που μου λείπει τώρα είναι η χρυσόσκονη και τα φτερά για να πετάξω», τονίζει.

ΠΗΓΗ.newsbomb
ΠΗΓΗ.insolitonoticias.com
ΠΗΓΗ.m.gamme.com.tw
ΠΗΓΗ.Daily Mail

Comments

Popular posts from this blog

Εξερράγη iPhone στην τσέπη ανήλικης μαθήτριας

Ο «κρυφός» αρραβώνας του Johnny Depp και το μονόπετρο στο χέρι της Amber Ηeard

ΚΩΣΤΑΣ ΚΟΚΚΙΝΟΣ ΤΡΑΠΕΖΑ ΑΛΦΑ