Γιάννης Τσιμιτσέλης- Βάσω Λασκαράκη «Παντρευόμαστε τον Σεπτέμβριο»


jk
Σε πελάγη ευτυχίας πλέουν ο Γιάννης Τσιμιτσέλης και η Βάσω Λασκαράκη, καθώς παράλληλα με την προσμονή του ερχομού του πρώτου τους παιδιού, ετοιμάζουν τον γάμο τους.

Ο γνωστός ηθοποιός, μιλώντας στο περιοδικό «TVZapping», είπε: «Είμαι πάρα πολύ χαρούμενος για το παιδί μας που έρχεται. Δεν είναι κάτι που γνωρίζω πώς είναι, που έχω μάθει, έχω διαβάσει κι έχω προετοιμαστεί για αυτό. Και δεν βλέπω την ώρα να γεννηθεί! Όπως φυσικά και η Βάσω!».

Παράλληλα, επιβεβαίωσε πως αναμένεται να παντρευτεί με τη Βάσω Λασκαράκη πριν τον ερχομό του νέου μέλους στην οικογένειά τους: «Πριν γεννηθεί το παιδί θα κάνουμε πολιτικό γάμο, μάλλον μέσα στο Σεπτέμβριο για γραφειοκρατικούς λόγους, και μετά θα κάνουμε θρησκευτικό. Όλα θα γίνουν στην ώρα τους» είπε, ενώ σχετικά με το πόσο ανήσυχος είναι ο ίδιος για την ημέρα της γέννησης του παιδιού και την πρώτη του συνάντηση με το νεογέννητο σχολίασε: «Το ελέγχω για την ώρα και είμαι cool. Έχω μια λαχτάρα, αλλά δεν με πιάνει τρελή αγωνία και πανικός. Όμως δεν ξέρω τι θα γίνει όταν έρθει η ώρα της γέννας! Προσπαθώ να μην μιλώ πολύ γι΄αυτά. Είναι κάτι σπουδαίο που έρχεται στη ζωή μας κι ας μείνουμε σ΄αυτό!».

Όσο για το Κυπριακό πρόγραμμα που παρουσιάζει στο ΡΙΚ και στην Κυπριακή τηλεόραση με την Βασιλική Χ"Αδάμου, συνεχίζει και στην νέα χρόνια.


yupiii.gr

Comments

Popular posts from this blog

Εξερράγη iPhone στην τσέπη ανήλικης μαθήτριας

Ο «κρυφός» αρραβώνας του Johnny Depp και το μονόπετρο στο χέρι της Amber Ηeard

ΚΩΣΤΑΣ ΚΟΚΚΙΝΟΣ ΤΡΑΠΕΖΑ ΑΛΦΑ