Απίστευτο γραπτό μαθητή κάνει θραύση στο Internet, απάντησε στις ερωτήσεις με μαντινάδες


Το γύρο του Διαδικτύου κάνει ένα γραπτό των Πανελλαδικών Εξετάσεων, στο μάθημα των Μαθηματικών.

Ο εξεταζόμενος μαθητής αντί για τις λύσεις των μαθηματικών ασκήσεων είχε μια αυτοσχέδια μαντινάδα!

Το απίστευτο γραπτό που αντίκρισε ο εξεταστής έγραφε τα εξής:

«Την καρδιά μου την κατέστρεψες, την έκανες οκτάγωνο
και μοιάζει πλέον ο έρωτας με ρίζα στο τετράγωνο.

» Θα κάνω τον αγράμματο για να 'ρθεις να με ψάξεις,
να κάνουμε ιδιαίτερα σωστά να με διδάξεις.

» Αγαπητέ μου εξεταστή, σαν το γραπτό διορθώσεις,
θέλω να μην τσιγκουνευτείς κανα βαθμό να δώσεις.
» Γυναίκα ίσον προβλήματα, προβλήματα ίσον ασκήσεις
και αυτά δια δύο τα 'βαλα και βγήκαν συναρτήσεις.

» Πολύπλοκα τα κλάσματα, τα θεωρώ απάτη,
με σένα θα κάνω χιαστί μονάχα στο κρεβάτι.

» Με αυτά που φέτος βάλανε στην ίδια τάξη μένω
και που θα τα κάνω εφαρμογή ακόμα περιμένω.

» Γεωμετρία με έκανες να μάθω ομορφιά μου,
μόνο που αντί για τρίγωνα εγώ έχω την καρδιά μου.

» Τον κύκλο μου ζητήσανε να σχηματίσω σπίτι
και φώναξα το γέρο μου που έχει διαβήτη».

Πηγή: philenews
philenews.com

Comments

Popular posts from this blog

Εξερράγη iPhone στην τσέπη ανήλικης μαθήτριας

Ο «κρυφός» αρραβώνας του Johnny Depp και το μονόπετρο στο χέρι της Amber Ηeard

Η ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΙΑΤΙΚΗ ΜΑΓΕΙΑ ΣΤΙΣ ΒΙΤΡΙΝΕΣ ΤΟΥ ΠΑΡΙΣΙΟΥ