«Μετά το εγκεφαλικό, έχασα την φωνή μου», δηλώνει ο Λευτέρης Πανταζής


590 e6beb13cd2529170678908c143ffcc05 300x168 Λευτέρης Πανταζής:Έχασα τη φωνή μου
Για όλα τα μωρά στη πίστα, μας τραγουδούσε ο ΛΕ-ΠΑ, αυτή τη φορά όμως κινδύνευσε να μην ξανατραγουδήσει ποτέ...

Για τις επιπτώσεις του εγκεφαλικού στην φωνή του και την Παναγία Σουμελά μίλησε ο Λευτέρης Πανταζής σε συνέντευξη που έδωσε σε εβδομαδιαίο περιοδικό.

«Το "όπλο" του τραγουδιστή είναι η φωνή του. Όταν λοιπόν τη χάνεις, τρελαίνεσαι. Φοβήθηκα ότι θα χάσω τη φωνή μου. Έμεινα στο νοσοκομείο πέντε ημέρες. Ευτυχώς την έκτη ημέρα επανήλθε η φωνή μου. Τώρα είμαι πολύ καλύτερα και κάθε μέρα πάω ακόμα πιο καλά».


Αυτό δήλωσε ο Λευτέρης Πανταζής στο περιοδικό Λοιπόν. Προσθέτοντας πως «Για δεύτερη φορά η Παναγία Σουμελά, με προστάτεψε. Και παλιότερα που είχα πρόβλημα με το στομάχι μου, με προστάτεψε. Έκανε το θαύμα της. Μόλις βγήκα, πήγα στην πρώτη εκκλησία και άναψα κεράκι».
Όσον αφορά το τι του έμαθε αυτή η περιπέτεια υγείας, ο δημοφιλής τραγουδιστής δήλωσε: «Ότι πρώτα κοιτάμε τον Λευτέρη και άμα είναι καλά αυτός, όλοι όσοι είναι γύρω του θα περνάνε και αυτοί καλά. Τώρα βάζω πρώτα τον Λευτέρη, γιατί 35 χρόνια συνεχώς στην πίστα τον κούρασα πολύ. Ήταν ένα κουδούνι από τον θεό για να κοιτάξω λίγο και τον εαυτό μου».
«Μετά το εγκεφαλικό, έχασε την φωνή μου. Με προστάτεψε η Παναγία Σουμελά», δηλώνει ο Λευτέρης Πανταζής

Πηγή: iefimerida.gr

Comments

  1. ΠΕΡΑΣΤΙΚΑ ΚΑΙ ΤΑΧΕΙΑ ΑΝΑΡΡΩΣΗ.....................................
    ΑΣ ΜΗ ΠΗΓΑΙΝΕ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΘΑ ΕΚΑΝΕ ΠΑΡΕΑ ΣΤΗ ΣΟΥΜΕΛΑ!

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Εξερράγη iPhone στην τσέπη ανήλικης μαθήτριας

Ο «κρυφός» αρραβώνας του Johnny Depp και το μονόπετρο στο χέρι της Amber Ηeard

Η ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΙΑΤΙΚΗ ΜΑΓΕΙΑ ΣΤΙΣ ΒΙΤΡΙΝΕΣ ΤΟΥ ΠΑΡΙΣΙΟΥ