Η Μόσχα ζητά πρόσβαση στο φυσικό αέριο της Κύπρου ως αντάλλαγμα για τη χορήγηση δανείου


Σύμφωνα με το διευθυντή της Υπηρεσίας Ενέργειας του υπουργείου Εμπορίου, Σόλωνα Κασίνη, η καθαρή αξία του φυσικού αερίου μόνο στο Τεμάχιο 12 ανερχεται στα €86 δισ.
Πρόσβαση στο φυσικό αέριο της Κύπρου ζητά η Μόσχα ως αντάλλαγμα για να παραχωρήσει το δάνειο, το οποίο από το περασμένο καλοκαίρι έχει ζητήσει η Λευκωσία. Το θέμα, σύμφωνα με την εφημερίδα Σημερινή, έθεσε ο αντιπρόεδρος της Επιτροπής Οικονομικής Πολιτικής, Καινοτόμου Ανάπτυξης και Επιχειρηματικότητας της Δούμα, Mikhail Yemelyanov, ο οποίος συναντήθηκε χθες με τον προεδρικό υποψήφιο Γιώργο Λιλλήκα που πραγματοποιεί επίσκεψη στη Μόσχα. Ο Yemelyanov δήλωσε υποστηρικτής της χορήγησης του ρωσικού δανείου στην Κύπρο, καθιστώντας, ωστόσο, ξεκάθαρα τα ανταλλάγματα στα οποία προσβλέπει.
Σύμφωνα με το δημοσίευμα, ο Ρώσος βουλευτής υπογράμμισε πως «θα θέλαμε να δούμε μιαν αμοιβαία, απαντητική πολιτική έναντι της Ρωσίας και ειδικότερα των επενδύσεών μας, οι οποίες θα πρέπει να χαιρετίζονται στην Κύπρο και στον τομέα της ενέργειας». Ερωτηθείς σχετικά, ο Yemelyanov εξήγησε ότι οι σχετικές αποφάσεις με τη χορήγηση δανείου λαμβάνονται από το υπουργείο Εξωτερικών της χώρας και στη συνέχεια η απόφαση πάει στη Δούμα, η οποία αποφασίζει αν θα τις επικυρώσει ή όχι. «Θεωρώ ότι, αν οι ρωσικές εταιρείες δραστηριοποιηθούν στην κυπριακή υφαλοκρηπίδα, αυτό θα είναι πολύ ωφέλιμο και για τη Ρωσία και για την Κύπρο», σημείωσε περαιτέρω.
strategyreports

Comments

  1. Προσφορά δανείου

    Μήπως χρειάζεστε ένα γρήγορο δάνειο χρειάζονται ένα δάνειο για την αγορά του σπιτιού σας, για επαγγελματικούς λόγους, για την αγορά ενός αυτοκινήτου, αγοράστε μοτοσικλέτα, για να δημιουργήσετε τη δική σας επιχείρηση. Δίνουμε προσωπικά δάνεια από το 2000 € έως 800.000 €, με ποσοστό κουπόνι του 3%. Αν είστε στην ανάγκη να έρθετε σε επαφή μαζί μου στο δικό μου email.

    Email: ghauthierlegrand@gmail.com

    ReplyDelete
  2. προσφέρει δάνεια σε κανέναν

    Για όλες τις οικονομικές ανάγκες σας έρθει σε επαφή μαζί μου. Είμαι ειλικρινής και αξιόπιστος δανειστής. Η προσφορά μου κυμαίνεται από 3.600 € έως 620.000 €.

    e-mail: stephannefillon@gmail.com

    ReplyDelete
  3. Σοβαρές ευκαιρίες δανείων.
    Είμαι ένα άτομο που χορηγεί δάνεια που κυμαίνονται από 1.000 € έως 20.000.000 € σε όλους τους ανθρώπους που μπορούν να πληρούν τις προϋποθέσεις μου, το επιτόκιο μου είναι 2% ετησίως. Επίσης, πραγματοποιώ επενδύσεις κάθε είδους. Παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μου στην ηλεκτρονική μου διεύθυνση: mikis_theodorakis@yahoo.gr

    mikis_theodorakis@yahoo.gr

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Εξερράγη iPhone στην τσέπη ανήλικης μαθήτριας

Ο «κρυφός» αρραβώνας του Johnny Depp και το μονόπετρο στο χέρι της Amber Ηeard

ΚΩΣΤΑΣ ΚΟΚΚΙΝΟΣ ΤΡΑΠΕΖΑ ΑΛΦΑ