ΣΤΟ 1,600,000 ΕΚΛΕΙΣΕ Η ΣΥΜΦΩΝΙΑ ΜΤΝ / ΣΙΑΚΟΛΑ ΜΕ ΤΟ ΑΠΟΕΛ ΓΙΑ ΤΗΝ ΦΑΝΕΛΛΑ ΓΙΑ ΤΑ ΕΠΟΜΕΝΑ 3 ΧΡΟΝΙΑ


-Σιακόλας. Εσύ Ιβάν μου, φρόντισε να ξαναμπεί η ομάδα φέτος στους ομίλους, έστω και του Ευρωπαϊκού, κι εγώ θα είμαι πάνω στη φανέλα σας ξανά.
-Ξέρεις ότι από τον καιρό που ήρθα από τον Καραβά στη Λευκωσία, είμαι ΜΟΝΟ ΑΠΟΕΛ!
-Ιβάν. Νομίζω κύριε Σιακόλα τώρα που αποχωρήσετε από την Προεδρία της ΕΡΜΕΣ, να μπείτε στο Δ.Σ. του ΑΠΟΕΛ, θα ανοίξουμε θέση Αναπληρωτή Προέδρου για σας, αλλά σιέρην πούγκα σου!
-Φοίβος. Κανένα όπλο για το κυνήγι εν θέλεις να αγοράσεις κύριε Νίκο μου? Έχω τα καλύτερα της αγοράς!
-Χ''Λιασής. Κύριε Σιακόλα μου, κτίσε μας την  HERMES ORANGE ARENA κι εμείς θα σου κάνουμε
άγαλμα!
Κάλχας

Comments

Popular posts from this blog

Εξερράγη iPhone στην τσέπη ανήλικης μαθήτριας

Ο «κρυφός» αρραβώνας του Johnny Depp και το μονόπετρο στο χέρι της Amber Ηeard

ΚΩΣΤΑΣ ΚΟΚΚΙΝΟΣ ΤΡΑΠΕΖΑ ΑΛΦΑ