Η ΚΑΚΟΤΥΧΙΑ ΣΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΜΟΥ ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ

Μεγάλη Πέμπτη σταυρώνουν το Χριστό κι εμάς μας σταύρωσαν το BMW.
Ένα διπλοκάμπινο ενός καλόγηρου, έβαλε πισινή και δεν είδε το BMW που ήταν σταθμευμένο, πίσω του και μας την κατάφερε κανονικά.
600
ευρώ ζημιά πληρώσαμε, πάλε που το πουγκί μας έτσι αγίες μέρες, πάλε χωρίς να έχουμε καμιάν ευθύνη.
Δεν αναλαμβάνουμε ευθύνη σε ιδιωτικούς χώρους στάθμευσης, μας λέει η ασφάλεια.
Ο καλόγηρος είπε να μας πληρώσει το φαναράκι ‘λέει’, που έσπασε.
Που να ξέρει όμως πως μαζί με το φαναράκι, πήγε το φτερό, το καπό κι ο προφυλακτήρας?
Τι να πάρω από έναν καλόγηρο που νομίζει ότι το φαναράκι εν 30 ευρώ?
Πώς να του πω ότι πλήρωσα 600 ευρώ? Θα πει ότι θέλω να βγάλω και λεφτά από πάνω? Και σε τελική ανάλυση, πως μπορώ να πάρω λεφτά της εκκλησιάς? Δεν το κάμνει η καρδιά μου. Μπρος γκρεμός και πίσω ρέμα. Έτα ούλλα τζιαμέ.
Θα μου τα ξεπληρώσει ο Θεός διπλά στον Παράδεισο, λέει κι ο Πάτερ Ανδρέας.
‘’Ναι όπως μου ξεπλήρωσε τες 3,000 ευρώ ζημιές που μου είχαν κάνει ασυνείδητοι στο HONDA, λέω κι εγώ.’’
Γι αυτό λέω να κάνω έναν έρανο.
Ότι προαιρείστε Χριστιανοί! J
Χριστός Ανέστη Αδελφοί!





Comments

Popular posts from this blog

Εξερράγη iPhone στην τσέπη ανήλικης μαθήτριας

Ο «κρυφός» αρραβώνας του Johnny Depp και το μονόπετρο στο χέρι της Amber Ηeard

ΚΩΣΤΑΣ ΚΟΚΚΙΝΟΣ ΤΡΑΠΕΖΑ ΑΛΦΑ