Λίγες Γραμμές Πολλές Ευχές Βάσο Λυσσαρίδη

ΓΙΟΡΤΑΣΕ ΤΑ 90 ΤΟΥ ΓΕΝΕΘΛΙΑ.
Αγαπητέ μου Βάσο Λυσσαρίδη,

Πολλές θερμές ευχές για τα Γενέθλια σου Γιατρέ μου.
Χρόνια σου Πολλά.!
Χρόνια πολύ χαρούμενα και ευτυχισμένα.

Λίγες γραμμές… πολλές ευχές.
για πολλούς Μάιους ακόμη

Συναγωνιστή γιατρέ,

Στις εκλογές του Φεβρουαρίου το 1983, ήσουν υποψήφιος πρόεδρος της κυπριακής δημοκρατίας.

Πήγαμε τότε σε μια προεκλογική σου συγκέντρωση στην Γαλάτα, όπου εκεί διαφέντευε τότε, ο γνωστός παλληκαράς ΔΗΚΟΙΚΟΣ, ο μακαρίτης ο Κουκουλαρίδης.

Ο Κουκουλαρίδης είχε εκδώσει απαγόρευση σε όλα τα καφενεία της Γαλάτας να μην μας δεχτούν για να μιλήσεις Γιατρέ.



Ήταν βράδυ κι ο χειμώνας βαρύς, στη Γαλάτα έβρεχε ασταμάτητα, έριχνε χιονόνερο. Κι όμως εσύ Γιατρέ, ατρόμητος όπως ήσουν πάντα, βγήκες έξω αψηφώντας τη βροχή και το κρύο, πίσω σου ακολουθήσαμε όλοι εμείς οι πιστοί οπαδοί σου που σε ακολουθούσαμε παντού.

Ανέβηκες στο μπαλκόνι μιας παλιάς πλίνθινης εγκαταλειμμένης οικοδομής που βρισκόταν στην πλατεία της Γαλάτας και από κάτω μαζευτήκαμε όλοι εμείς για να ακούσουμε την ομιλία σου.

Εγώ τότε πήρα μια ομπρελά που είχα μαζί μου και ανέβηκα μαζί σου στο μπαλκόνι για να σε προστατεύσω από τη βροχή που έπεφτε ασταμάτητα.

Από κάτω ο Τακης, ο Τακης, ο Χρυσόστομος, Ο Ανδρέας, Ο Τρύφωνας, και άλλοι.

Τι παράξενο πράγμα όμως γιατρέ μου… όλοι αυτοί σήμερα δεν βρίσκονται στο καράβι της ΕΔΕΚ, έχουν συνωμοτήσει με τον ‘κόκκινο εχθρό’ που τότε τόσο πολύ πολεμούσαν.

Ήταν μεγάλη και αξέχαστη η στιγμή εκείνη για μένα.

Υπήρχε και μια φωτογραφία την εποχή εκείνη, να είμαι δίπλα σου κρατώντας την ομπρέλα.

Κρίμα που δεν την έχω σήμερα.

Ήταν μεγάλη μου ΤΙΜΗ!

Χρόνια πολλά Γιατρέ μου, για τα γενέθλια σου.

Comments

Popular posts from this blog

Εξερράγη iPhone στην τσέπη ανήλικης μαθήτριας

Ο «κρυφός» αρραβώνας του Johnny Depp και το μονόπετρο στο χέρι της Amber Ηeard

Η ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΙΑΤΙΚΗ ΜΑΓΕΙΑ ΣΤΙΣ ΒΙΤΡΙΝΕΣ ΤΟΥ ΠΑΡΙΣΙΟΥ