Posts

Η λίστα με τα δανεικά και αγύριστα των επωνύμων από τη Λαϊκή Τράπεζα

Image
Η απόρρητη έκθεση της Price Waterhouse Cooper μετά τη φυγή του Βγενόπουλου από τη Λαϊκή το 2012, εμπεριέχει όλα τα κόκκινα δάνεια που δόθηκαν από την τράπεζα στο ανφάν γκατέ της ελληνικής επιχειρηματικότητας και όχι μόνο.   Τα ονόματα που καταγράφονται στην έκθεση δίνουν σαφή εξήγηση για την αντιμετώπιση που έχει ο Βγενόπουλος από τη Δικαιοσύνη, ενώ προκύπτει το ερώτημα γιατί ενώ τραπεζικοί διώκονται για κόκκινα δάνεια, για τα συγκεκριμένα δάνεια να υπάρχει ασυλία Όλη η αφρόκρεμα της ελληνικής επιχειρηματικότητας και όχι μόνο εμφανίζεται στον κατάλογο της έκθεσης της PWC με τα κόκκινα δάνεια που έδινε η τράπεζα. Μεγάλα ονόματα, όπως των  Σάλα και της Πειραιώς, Βοβού, Γιαννίκου, Μαρινάκη, Τράγκα, Θεοχαράκη, Πρώτο Θέμα, Μίνωας Κυριακού, Πηλαδάκης . Χαρακτηριστικό είναι και το παράδειγμα του κ.  Κούμπα , αφού δανειοδοτείται με περίπου 50 εκατ. ευρώ, έχοντας εξασφάλιση μόλις 10.514.058 ευρώ, ενώ το έλλειμα στις εξασφαλίσεις ηταν 38.327.353 ευρώ. Ο εφοπλιστής Ζολώτας  -τον ο

Αποφυγή της ακινητοποίησης

Image
Πρώτο βήμα για την επιλογή της ευτυχίας: αποφυγή της ακινητοποίησης Να έχετε υπόψη σας τη λέξη ακινητοποίηση ως δείκτη των αρνητικών συναισθημάτων στη ζωή σας. Μπορεί να πιστεύετε ότι ο θυμός, η εχθρότητα, η ντροπαλότητα κι άλλα παρόμοια συναισθήματα αξίζει τον κόπο να τα νιώθουμε πότε πότε κι έτσι να θέλετε να προσκολληθείτε σ’ αυτά. Οδηγός σας θα έπρεπε να είναι ο βαθμός της όποιας ακινητοποίησης σας από ένα συναίσθημα. Η ακινητοποίηση μπορεί να κυμαίνεται από την ολική αδράνεια ως την ήπια αναποφασιστικότητα και διστακτικότητα. Ο θυμός σας, σας συγκρατεί από το να λέτε, να νιώθετε ή να κάνετε κάτι; Αν ναι, τότε είστε ακινητοποιημένοι. Η ντροπαλότητα σας, σας εμποδίζει να γνωρίζετε ανθρώπους που θα θέλατε; Αν είναι έτσι, τότε είστε ακινητοποιημένοι και στερείστε από εμπειρίες που θα σας ταίριαζαν. Το μίσος κι η ζήλια σας συντείνουν ώστε ν’ αναπτύξετε έλκη και ν’ ανεβεί η πίεσή σας; Σας εμποδίζουν να ασκείτε αποδοτικά το επάγγελμά σας; Είστε ανίκανοι να κοιμηθείτε ή να κάν

Αποκατάσταση 8.505 πτωχευσάντων | Μένουν ακόμα 1000

Image
Συνεργασία με την Υπηρεσία Αφερεγγυότητας | Αποκατάσταση 8.505 πτωχευσάντων Λευκωσία: Ολοκληρώθηκε προ ημερών η αποκατάσταση 8.505 πτωχευσάντων από τους περίπου 10.000 που ήταν εγγεγραμμένοι μέχρι τέλος Φεβρουαρίου στο Μητρώο της Υπηρεσίας Αφερεγγυότητας, που υπάγεται στον Έφορο Εταιρειών και Επίσημο Παραλήπτη, με την ενημέρωση των αρχείων όλων των τραπεζικών ιδρυμάτων. Στο μεταξύ, μέχρι στιγμής ενώπιον της Υπηρεσίας κατατέθηκαν 532 αιτήσεις για εξασφάλιση δικαστικού διατάγματος απαλλαγής οφειλών μέχρι €25.000 και άλλες 13 αιτήσεις για εξασφάλιση προστατευτικού διατάγματος από το δικαστήριο, ώστε να μπορέσουν οι οφειλέτες να αναδιαρθρώσουν τα χρέη τους. Όπως δήλωσε στον «Φ» ο προϊστάμενος της Υπηρεσίας Αφερεγγυότητας, Γιώργος Καροτσάκης, υπήρξε μια μικρή καθυστέρηση στην ενημέρωση των τραπεζών, διότι το αρχείο πτωχευσάντων χρειαζόταν κάποια αναβάθμιση. «Η αναβάθμιση ολοκληρώθηκε πριν από μια βδομάδα και συνεπώς πλέον όλες οι τράπεζες είναι ενήμερες για το κατά πόσο έχει αποκα

Περίεργα - Ένας ποταμός επάνω σε έναν... ποταμό!

Image
Ένας ποταμός επάνω σε έναν… ποταμό! Μια ασυνήθιστη “πλωτή γέφυρα” συνδέει την Ανατολική και τη Δυτική Γερμανία πάνω από τον ποταμό Έλβα, στην πόλη του Μαγδεμβούργου, κοντά στο Βερολίνο. Στην ουσία πρόκειται για την πρωτότυπη δημιουργία ενός ποταμού επάνω σε έναν άλλο ποταμό!

Πρώην ΥΠΑΜ Φοίβος Κλόκκαρης: Βεβιασμένη και επικίνδυνη η εξαγγελία μείωσης της θητείας

Image
Πάρα πολύ βεβιασμένη και επικίνδυνη χαρακτήρισε την εξαγγελία για μείωση της στρατιωτικής θητείας  στους 14 μήνες, ο στρατηγός εν αποστρατεία Φοίβος Κλόκκαρης. Φοίβος Κλόκκαρης: Βεβιασμένη και επικίνδυνη η εξαγγελία μείωσης της θητείας Μιλώντας στον Reporter, ο κ. Κλόκκαρης είπε ότι δεν πληρούνται οι βασικές προϋποθέσεις για να υλοποιηθεί το σχέδιο μείωσης της θητείας. Επεξηγώντας τη θέση του, είπε ότι η αναδιοργάνωση της Εθνικής Φρουράς είναι μια χρονοβόρα διαδικασία, τα εξοπλιστικά προγράμματα χρειάζονται χρόνο για να υλοποιηθούν ενώ η πρόσληψη μόνιμου προσωπικού πρέπει να γίνει σταδιακά. Με τη βεβιασμένη αυτή απόφαση, συμπλήρωσε ο στρατηγός εν αποστρατεία, υπάρχει μεγάλη πίεση χρόνου διότι οι μόνιμοι οπλίτες, όχι μόνο θα πρέπει να προσληφθούν μέχρι τον Σεπτέμβρη, αλλά θα πρέπει να εκπαιδευτούν για να αναλάβουν καθήκοντα τον Ιανουάριο του 2017. Επίσης, σύμφωνα πάντα με τον Φοίβο Κλόκκαρη, οι προϋπολογισμοί θα πρέπει να είναι έτοιμοι μέχρι τον Σεπτέμβρη και «από την πείρα μ

H περίκλειστη πόλη της Αμμοχώστου από ψηλά #cyprus

Image
ΑΜΜΟΧΩΣΤΟΣ ΑΠΟ ΨΗΛΑ !! Λένε πως όταν την κοιτάς δεν μπορείς να σταματήσεις. Και πράγματι κανείς δεν μπορεί να αμφισβητήσει τη γοητεία του να ατενίζεις την Αμμόχωστο. Ταυτόχρονα όμως με τον μαγνητισμό που σου προκαλεί, γεννά κι ένα έντονο συναίσθημα … Όσοι τυχεροί έζησαν σε αυτή την περιοχή, περιγράφουν την εμπειρία ως μοναδική, ως ένα θαύμα ζωής που άλλαξε δραστικά τον τρόπο σκέψεις τους. Όταν κοιτάς την Αμμόχωστο από τον ουρανό, δεν βλέπεις σύνορα. Βλέπεις ένα εύθραυστο αλλά συνάμα ισχυρό θαύμα της τότε εποχής και ένας είναι βασικός σκοπός που ξεκαθαρίζει: να νοιαστείς γι αυτό το υπέροχο και σπάνιο τόπο». Το Βιντεο είναι του Афанасий Грифонов

Το 2018 θα πλεύσει ο νέος Τιτανικός! Ολόιδιος με το ιστορικό πλοίο

Image
Σε πλήρη εξέλιξη είναι οι εργασίες κατασκευής του Τιτανικός-2, το όνειρο ενός Αυστραλού πλοιοκτήτη, που αναμένεται να κάνει του παρθενικό ταξίδι του το 2018. Το 2018 θα πλεύσει ο νέος Τιτανικός! Ίδιος με το ιστορικό πλοίο | Ένα βίντεο σου δίνει την ευκαιρία για μια ξενάγηση, που θα σε ενθουσιάσει! Ένα σχεδόν πιστό αντίγραφο του πιο γνωστού πλοίου στην ιστορία της ναυσιπλοΐας, του Τιτανικού, θα είναι έτοιμο το 2018 και θα κάνει το παρθενικό ταξίδι του, όχι στον Ατλαντικό, κινδυνεύοντας να συγκρουστεί με παγόβουνο όπως είχε συμβεί το 1912, αλλά στις ζεστά νερά του Ινδικού Ωκεανού. Ο Τιτανικός - 2 θα είναι το αποτέλεσμα της έμπνευσης του Αυστραλιανού δισεκατομμυριούχου Κλάιβ Πάλμερ και της εταιρίας του Blue Star Line. Στόχος είναι η δημιουργία ενός πιστού και πλήρως λειτουργικού αντιγράφου, αν και αυτός δεν θα μπορέσει να επιτευχθεί πλήρως αφού το νέο πλοίο θα πρέπει να έχει τέσσερα μέτρα μεγαλύτερο πλάτος από το πρωτότυπο, καθώς έτσι επιβάλλουν οι διεθνείς κανονισμοί.