Μαρία Έλενα Κυριάκου: ''Φοβάμαι να ερωτευτώ'' και το ποστ του πρώην συζύγου της Μαρίας Έλενας, Γρηγόρη, που συζητήθηκε

Σε μία άκρως αποκαλυπτική συνέντευξη στο νέο τεύχος του must που κυκλοφορεί σε όλα τα περίπτερα, αλλά και στο newsstand του iPad, η Μαρία Έλενα Κυριάκου από την Ορόκλινη της Λάρνακας, μιλάει για τη νέα ζωή της μετά τον χωρισμό της με τον Κύπριο αθλητικογράφο Γρηγόρη Γεωργίου αλλά και για το αν σκοπεύει ή όχι να ξαναβάλει σε τάξη τα... συναισθηματικά και την καρδιά της.

Αποκλειστικά, η νικήτρια του The Voice Of Greece απαντάει στις πιο ''ανακριτικές" ερωτήσεις, όπως για παράδειγμα αν μετά τον χωρισμό της σκέφτεται να ξαναφτιάξει τη ζωή της:

 ''Ναι θέλω, κάποια στιγμή, γιατί πιστεύω πως όλοι μας έχουμε ανάγκη μια αγκαλιά. Έχω τις αγκαλιές των παιδιών μου, όμως σίγουρα στο μέλλον θέλω να ξαναφτιάξω τη ζωή μου. Φοβάμαι όμως να ερωτευτώ...''

Αν δέχεται τελευταία φλερτ μετά την απίστευτη δημοσιότητα που πήρε λόγω του The Voice; Με το χέρι στην καρδιά το... επιβεβαιώνει όμως δεν τα λαμβάνει σοβαρά υπόψη.

Διαβάστε όλη την αποκαλυπτική συνέντευξη της ''βασίλισσας'' του The Voice Of Greece, Μαρίας Έλενας Κυριάκου, στο νέο τεύχος του περιοδικού must που κυκλοφορεί σε όλα τα περίπτερα, αλλά και στο newsstand του iPad.

Πατήστε εδώ για να κατεβάσετε το νέο τεύχος του must με εξώφυλλο τη Μαρία Έλενα Κυριάκου, στο newsstad του iPad σας.

- Τι κοριτσάρες βγάζει η Ορόκλινη (άλλες δεν βλέπονται - είναι θέμα τύχης τελικά)


Το ποστ του πρώην συζύγου της Μαρίας Έλενας Κυριάκου, του Γρηγόρη, που συζητήθηκε

Μετά το ποστ του γνωστού αθλητικογράφου Γρηγόρη Γεωργίου τα... μηνύματα βροχή.

Με ένα ποστ λίγες ώρες μετά την ανακοίνωση της νικήτριας του The Voice, ο πρώην σύζυγος της Μαρίας Έλενας Κυριάκου (από Βορόκλινη) παρ' όλη τη χαρά για το αποτέλεσμα, αφού βρέθηκε εκεί ανάμεσα σε ολόκληρη την οικογένεια της τραγουδίστριας για να την στηρίξει μαζί με τα τρία αγγελούδια του, έδειξε πως κάτι τον... στεναχώρησε, κάτι τον έριξε ψυχολογικά.

Ο ίδιος έγραψε χαρακτηριστικά στην προσωπική του σελίδα στο Facebook: Μπορεί να μην μου πέφτει λόγος, μπορεί για κάποιους να είμαι ''αόρατος''... αλλά ήμουν εκεί από την αρχή μέχρι το τέλος. Σας ευχαριστώ πάρα πολύ και εγώ και τα τρία αγγελούδια μου (μπορεί να μην κατάλαβαν τώρα τι πέτυχε η μητέρα τους όμως μεγαλώνοντας θα καταλάβουν) για την συγκλονιστική σας στήριξη όλους αυτούς τους μήνες. Γρηγόρης, Γιώργος Παύλος και Μιχαήλ....

must.com.cy

Comments

Popular posts from this blog

Εξερράγη iPhone στην τσέπη ανήλικης μαθήτριας

Ο «κρυφός» αρραβώνας του Johnny Depp και το μονόπετρο στο χέρι της Amber Ηeard

Η ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΙΑΤΙΚΗ ΜΑΓΕΙΑ ΣΤΙΣ ΒΙΤΡΙΝΕΣ ΤΟΥ ΠΑΡΙΣΙΟΥ