Eva Mendes, Η πιο καυτή 40άρα στις μέρες μας, μίλησε στην τελευταία έκδοση του flare

FLARE

Η Eva Mendes γεννήθηκε στις 5 του Μάρτη το 1974, είναι ηθοποιός, μοντέλο και τραγουδίστρια. 

Η καριέρα της σαν ηθοποιός, ξεκίνησε στο τέλος της δεκαετίας του 1990.

Η Εύα Μέντες (Eva Mendes), γεννήθηκε στο Μαϊάμι της Φλώριδας των Ηνωμένων Πολιτειών Αμερικής, (Miami, Florida, USA) αλλά μεγάλωσε στο Λος Άντζελες της Καλιφόρνιας, (Los Angeles, California), ενώ η οικογένεια της κατάγεται από την Κούβα, (Cuban-American).

Η Eva Mendes δήλωσε στο περιοδικό 'Flare' στην Ανοιξιάτικη του έκδοση: "Δεν μ΄αρέσει να΄μαι μόνη και όταν δεν εργάζομαι" - "Δεν μου αρέσει να νιώθω, σαν να είμαι σε βιτρίνα" - "Δεν μου αρέσει να ντύνομαι για τις φωτογραφίσεις στο κόκκινο χαλί, κι όταν το κάνω, μετά το μετανιώνω και λέω στον εαυτό μου, ότι πρέπει να γίνω πιο δημιουργική.
"Καθημερινώς πρέπει να σκέφτομαι τι θα φορέσω, και πρέπει να είμαι ιδιαίτερα προσεκτική σ΄αυτό, γιατί μπορεί να φωτογραφηθώ ακόμα και σε βενζινάδικο με την κάνουλα στο χέρι."


Η πιο καυτή 40άρα στις μέρες μας, ΕΥΑ ΜΕΝΤΕΣ, μας χαρίζει 1 μοναδικό up-skirt flashing προς τέρψη οφθαλμών.
EVA

mini-Eva-Mendes-upskirt-okokoras-4
MENDES

30/3/13
flare.com | @kapouti | @kokorasgr

Comments

Popular posts from this blog

Εξερράγη iPhone στην τσέπη ανήλικης μαθήτριας

Ο «κρυφός» αρραβώνας του Johnny Depp και το μονόπετρο στο χέρι της Amber Ηeard

Η ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΙΑΤΙΚΗ ΜΑΓΕΙΑ ΣΤΙΣ ΒΙΤΡΙΝΕΣ ΤΟΥ ΠΑΡΙΣΙΟΥ